poniedziałek, 3 stycznia 2011

Podsumowanie roku

Witam ->



W drugiej połowie roku ruszyłem z fotografią i kreowaniem stron i to mi się najbardziej rzuca w oczy. Jeśli chodzi o fotografie to zacząłem ostrzej jechać od maja podczas mojego pobytu nad morzem na południu Anglii -gdzie wybrałem się żeby podkurować troche zdrowie.
W kreowaniu stron chciałem podszkolić się w j.s. ale jak to w życiu bywa idziemy czasami w jednym kierunku po tylko żeby w pewnym momencie skręcić gdzieś indziej. Tak też stało się ze mną. Najbardziej zaciekawił mnie XHTML Od jakiegoś czasu także próbuję uzdatnić flasha i połaczyć go z witryną klasycznego typu -tak by pominąc problemy z indeksowaniem, czasem ładowania sie strony, i jego wagą, oraz w przypadku braku wtyczki przez ogladającego -co ważne- żeby zbytnio nie "ucierpiał" i nie był pozbawiony znacznej części strony witryny.
Pisać mozna by dużo, o rzucaniu nałogu i nawyku nikotynizmu. O kilku filmach jakie zrobiłem tego roku. O "Gandzia ku" i jego opowieściach, o "Dziennikach Emigranta", i innych moich pracach. O muzyce electro jakiej słuchałem i pośrednich typu dubstep, minimal, etc.
Życzenia noworoczne składałem już na moim blogu fotograficznym więc tam zapraszam

Przy okazji LINKOPEDIA bibliopedia może ktoś znajdzie coś ciekawego dla siebie z tego co napisałem tego roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz